U 18 di ferraghju, più di 400 insemi di apparecchiature XCMG sò stati spediti in i paesi longu à a "Cintura è Strada" cun grande forza è vigore. XCMG hà fattu un principiu auspiciosu u primu ghjornu di travagliu di u 2021 l'annu di u boiu! In u novu annu, centinaie di apparecchiature XCMG sò state disposte currettamente nantu à una nave gigantesca oceanica è sò stati pronti à esse spediti à l'oltremare. A scena era assai spettaculare.
Si capisce chì i prudutti d'esportazione riguardanu escavatori, caricatori, livellatrici, gru è altri prudutti XCMG. Queste apparecchiature aiutanu i paesi d'oltremare à luttà contr'à a pandemia è à recuperà e so economie longu à a "Strada Marittima di a Seta".
Mentre u mercatu oltremare hè pienu di forza, XCMG presta una attenzione particulare à a creazione di u circulu d'amichi longu à i paesi "Cintura è Strada".
In l'ultimi anni, XCMG hà attivamente aiutatu "alleanza di ferru è d'acciau" à l'esteru per accelerà a custruzzione di l'infrastruttura. Sicondu e cundizioni di travagliu di e diverse regioni di u mondu, a trasfurmazione "persunalizata" hè ancu realizata. Inoltre, XCMG hà ancu miglioratu continuamente i servizii post-vendita lucali è hà furmatu una squadra di servizii prufessiunali per assicurà u normale funziunamentu di l'attrezzatura.
A brisa di primavera facia soffià l'onde è u battellu oceanu chì salpava. Ùn era micca solu carcu di attrezzature pesanti orientali di XCMG, ma dinò a missione è l'ambizione di l'impiegati di XCMG di affruntà difficultà, di radicassi in u stadiu di u mercatu internaziunale è di custruisce una marca di punta mundiale!
Tempu di posta: Aug-18-2020