Luttendu per u primu trimestre, l'operazioni di CNCMC in u 2021 ghjunghjenu un bon principiu

3467457

Dapoi u principiu di questu annu, di fronte à u test epidemicu invernale è di primavera è l'incertezza di l'ambiente esternu, CNCMC seguiterà u pianu di travagliu per tuttu l'annu 2021, aderisce à u tonu generale di circà u prugressu mantenendu a stabilità, è cuntinuà à cunsulidà i risultati operativi.

Di marzu, u terzu dipartimentu di splutazione hà firmatu un cuntrattu d'acquistu di attrezzature cù u pruprietariu per u prughjettu di a centrale fotovoltaica di 30 MW in Myanmar. U valore di u cuntrattu hè di circa 6 milioni di dollari americani, coinvolgendu decine di fornitori di cumpunenti di generazione di energia fotovoltaica, inverter è staffe. U prossimu passu serà di fà u so megliu Affare di bona equipaggiamentu è spedizioni, è assicurà chì tutti l'equipaggiamenti sò di alta qualità è trasmessi à u situ di u prugettu in tempu.

À u principiu di ferraghju, e quattru unità operative di a sucietà anu firmatu l'impresa di riesportazione di ottu mutori diesel Cummins QSK60, cun un valore di cuntrattu di 16 milioni di RMB, è a consegna hè prevista per esse finita à a mità di l'annu.

Attraversu un travagliu preliminare di applicazione tecnica di dui anni, e quattru divisioni operative di a sucietà anu firmatu un accordu di cooperazione cù Shantui Co., Ltd., in qualità di agente di cuntratti stranieri, chì furnisce accessorii "quattru giri è una cintura" in Canada, cun una quantità totale di 11 milioni di yuan. Sicondu l'accordu, u primu batch d'accessori serà pruduttu è speditu in maghju di questu annu.

À u listessu tempu, e quattru divisioni operative anu realizatu attivamente scambii orizontali nantu à a basa di a cooperazione cù i motori diesel Kohler, anu rinfurzatu i scambii tecnichi è l'esplorazione di mudelli d'affari di i motori à benzina Kohler, è anu fattu usu di l'usu qualificatu di a riduzione di tariffu è l'esenzione pulitiche imposte à i Stati Uniti è firmatu cù successu u cuntrattu di vendita di più di 300 motori à benzina Kohler. . Oghje ghjornu, u primu batch di 114 motori à benzina Kohler hè statu pruduttu è speditu, è si prevede di ghjunghje in i porti cinesi è di fà vendite à principiu di maghju.

In u primu trimestre, i cinque gruppi cumpleti di CNCMC anu continuatu à cooperà cun John Deere è Sail. À a fine di marzu, u dipartimentu hà compiu un fatturatu tutale di circa 38 milioni di yuan, un aumentu di circa 150% annuale.


Tempu di posta: Maghju-21-2021