In piena carica, i prudutti XCMG di più di 100 milioni di yuan sò pupulari longu à a Cintura è a Strada

In piena carica, i prudutti XCMG di più di 100 milioni di yuan sò pupulari longu à a Cintura è a Strada

Ricertamenti, centinaie di "XCMG Gold" si sò allineati longu à a costa è eranu pronti à esse mandati in flotta versu i paesi longu a Cintura è a Strada. Hè un spettaculu cusì magnificu.

Hè dichjaratu chì l'esportazioni chì participanu à parechje categurie, cumprese escavatori, gradatori è gru, venderanu à l'oltremare longu à a Strada Marittima di a Seta, dimustrendu a putenza di fabricazione di a Cina in varie custruzzioni infrastrutturali in u mondu.

cf48264c3cb74c6b9393fe22d1a50190

 

Vista a dumanda di u mercatu d'oltremare, XCMG sviluppa novi prudutti per risponde à a dumanda di mudelli di media è alta gamma è di custruzzione in miniere è in ambienti severi cum'è brusgià cù e so tecnulugie intelligenti è una qualità altamente affidabile.

I principali parametri di prestazione è e tecnulugie di cuntrollu intelligente di e esportazioni anu arrivatu à u livellu avanzatu internaziunale.

d92e56b782b54ff28fb4a3167e4dd821

Marca putente è bona riputazione facenu chì i prudutti XCMG sianu pochi.

Cù u cumpiimentu di una seria di grandi prughjetti cum'è u stadiu principale per a Cuppa di u Mondu 2022 in Qatar, a Ferrovia Mombasa-Nairobi lunga 480 km in Kenya è u prughjettu di Raffinazione di Petroliu Dangote, u più grande in Africa, XCMG hà guadagnatu assai elogi da a so clienti in u mondu sanu per e prestazioni di e so apparecchiature, chì permettenu ancu a so popularità di ghjunghje più di 90% in Asia centrale, Africa, Mediu Oriente, Asia-Pacificu è altre regioni.

996c4eb00aa64a1597cfe6ca82a78a55

 

XCMG, impegnatu à offre à i so clienti globali cun macchine da custruzzioni è soluzioni cumplette cù tecnulugia avanzata è qualità superiore sottu à a strategia principale di diventà glubale, hè diventata a Carta di Nomi più famosa di a Cina in l'industria di macchine da custruzione glubale.


Tempu di posta: Maghju-07-2021