Mescolatori di camion elettrichi à batteria SANY: quandu u mischju di cimentu tradiziunale si mette in verde

SANY hà svelatu a versione elettrica à piena batteria di i so mixer di camion, chì sò previsti per esse sottu u riflettore in bauma CHINA 2020.

U mudellu cuncepitu ligeru hè dotatu di motori sincroni à magnetu permanente cù putenza massima 350 kW è coppia 2800 N · m, supera notevolmente à u veiculu diesel. E batterie LFP ad alta densità di energia furniscenu abbastanza fonti energetiche per u muvimentu è l'attività di miscelazione di u veìculu, permettendu una gamma di guida classificata NEDC di 250 KM. Ciò chì hè più impurtante hè u nostru cuncepimentu di sicurezza. Avemu assuciatu cù u fornitore di batteria leader mundiale per aumentà a fonte di energia cù tecnulugia di gestione termica, struttura anti-ribaltamentu è sistema di prutezzione ignifuga.

1598606493837309

Altre caratteristiche di u veiculu includenu a funzione di autore riscaldamentu in ambienti à bassa temperatura è un sistema di raffreddamentu avanzatu in condizioni di alta temperatura, dunque u camion hè versatile in una vasta gamma di condizioni di travagliu. Inoltre, Truck Line, una piattaforma IoT dedicata per u veiculu SANY, furnisce funzioni di migliurà a produtività, cume u monitoru in tempu reale, l'analisi di e prestazioni, u diagnosticu à distanza.

Questi camion mixer di batterie ùn sò micca solu in prototipu, anzi sò stati consegnati è commissionati per i nostri partenarii strategichi in Cina. U mondu si face verde. E soluzioni alimentate da batterie di SANY sò è supporteranu i nostri clienti per sviluppà fiducia in fronte à i regulamenti di emissioni sempre rigorosi.


Tempu di posta: Maghju-20-2021