Escavatori à alta putenza Shantui Spediti In Batch À u Mercatu di l'Asia Centrale

19436e41803b4fcda8109707bf8a9f61

Una bona nova hè venuta una volta di più da u Dipartimentu di l'Asia Centrale, 37 unità escavatori sò state spedite in lotti cù successu versu a regione di l'Asia Centrale. Questa hè a prima volta chì Shantui hà realizatu a vendita in lotti di escavatori in a regione di l'Asia Centrale dapoi u scoppiu di pandemia.

Dopu avè amparatu l'infurmazioni di u mercatu, u Dipartimentu Commerciale di l'Asia Centrale hà tenutu una stretta cumunicazione cù u cliente è hà raccomandatu proattivamente i mudelli di macchine adatti basati nantu à e cundizioni di travagliu da una parte è hà cooperatu strettamente cù u Dipartimentu di Logistica per superà e difficoltà derivanti da a pandemia da l'altra manu. Attraversu i sforzi cumuni di tutta a sucietà, a consegna puntuale di l'attrezzatura hè stata finalmente garantita per implementà u valore di core di "Avemu a mira di a soddisfazione di i clienti". In presenza, sottu l'influenza di a pandemia, alcuni prudutti in a regione di l'Asia Centrale ùn puderanu micca esse spediti per via ferrovia. Per garantisce a consegna puntuale di l'attrezzatura à l'utilizatori, Shantui hà innuvatu u modu di spedizione di sdoganamentu autoconduttivu per i scavatori.

In u futuru, u Dipartimentu Commerciale di l'Asia Centrale continuerà à esplorà i mercati lucali cun grande sforzu, è contribuirà à u sviluppu di a cumpagnia in a regione di l'Asia Centrale.


Tempu di posta: Mar-20-2021