Dieci unità di stackers di portata consegnati à Port Sudan prima di u calendariu

U 16 di ghjennaghju di u 2021, dece unità di stackers di portata SANY SRSC45H1 sò state messe in opera in Port Sudan, solu una settimana dopu à sta lotta di attrezzature ghjunta in u portu in u nordu di l'Africa.

new3-175800-1

U prucessu di messa in opera di dece unità di impilatori di portata richiede di solitu vinti ghjorni, fendu di a fine di ghjennaghju u tempu di compiazione stimatu per tutti i prucessi di installazione è di prova. Tuttavia, anticipendu i ritardi potenziali per via di COVID-19, u cliente hà permessu di rimandà a data di consegna à l'iniziu di ferraghju.

Malgradu a scadenza prulungata, l'ingegneri SANY anu sempre travagliatu à u so ritmu bonu abituale è anu compiu u travagliu in solu sette ghjorni, menu di a metà di u calendariu previstu.

"Questi stackers di portata migliuranu ancu di più l'efficienza operativa di u portu. Hè ancu difficiule di crede à quantu rapidità voi ragazzi pudete fà e cose senza cumprumette nantu à a qualità ", hà dettu un funziunariu di Port Sudan.

new4-175815

Impressiunatu da a rapidità di SANY, u cliente hà manifestatu a so soddisfazione urganizendu celebrazioni di cumpiimentu. Dopu l'installazione finale, e dece macchine sò state scortate da una squadra di motociclette di a pulizza chì andavanu à u cortile di i container. Artisti lucali sò stati ancu invitati à ghjucà strumenti, purtendu una atmosfera di gioia in scena.

In SANY, prumovemu una etica di travagliu eccellente è incuraghjimu u nostru persunale per luttà contr'à e inefficienze è i rallentamenti. Mentre a qualità hè sempre a nostra priorità senza compromessi, insistemu nantu à a prestazione di servizii u più prestu pussibule, sapendu chì u risparmiu di tempu face parte di creà valore per i nostri clienti.


Tempu di posta: Jan-16-2021